Campaigns

Aug 11, 2017

JJCM @ Kuantan

Assalamualaikum semua
Selamat hari jumaat
Hari ini nak share gambar2 kami sempat terjah kuantan
Habis game dart kami sempat jalan2 area kuantan
 From our hotel
Bestnya pantai
 Pusing2 tanjung lumpur
 Jeti Nelayan Tanjung Lumpur
 Apa yang dimenungkan tue..
 Suka sangat view dr jeti
 Masih mengekalkan penggunaan kayu2
 Bergambar kenangan
Alhamdullilah
 Check out
 Nak balik ke KL singgah sebentar Warung Moksu&Poksu
 Anum memilih nasi dagang
 Seafood cucuk2
Sata
 Sempat buat inai dekat Teluk Cempedak
Last gambar sebelum balik...
Alhamdullilah selamat sampai KL
Bye2 Kuantan

Share:

18 comments:

  1. Lama tak pergi kuantan. Banyak sangat kenangan kat sana..

    ReplyDelete
  2. laut biru...rindu tapi takut nak dekat...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Hai anum lama tak singgah sini sebab dah lama aku senyap je ;)

    ReplyDelete
  4. cucuk2 celup tepung!!! hehehe, gayat la kalau jalan dekat jeti kayu macam tu...risau jeti roboh

    ReplyDelete
  5. best juga kuantan ye..kena pergi la nanti..

    ReplyDelete
  6. hari tu pi Gambang Waterpark je. Nanti pi lagi nak ke Teluk Chempedak n Cherating..

    ReplyDelete
  7. yuhuu... syoknya anum... cantik panoramanya... yg makan tu best

    ReplyDelete
  8. Teringin nak gi Kuantan lagi. Nak makan seafood goreng tepung tu huhu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels